Metrics, Metadata & Marketing

-
Kleine Post (De Grote Post)

Hoe zorg je ervoor dat er meer naar je geluisterd wordt? Stan Steeghs, medeoprichter van de digital audio agency Spot On, deelt zijn inzichten en ervaringen. Stan deed meer dan tien jaar ervaring op in de audio/muziekindustrie bij bedrijven als Universal, Warner en EMI. Inmiddels heeft hij ook de marketing en promotie gedaan van ruim vijftig podcasts. Dus als iemand weet wat werkt en – even belangrijk – wat niet werkt, dan is hij het wel.

In zijn talk doet Stan de do’s en don’ts uit de doeken op het gebied van metrics, metadata en marketing. Hij legt uit hoe die dingen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en beantwoordt in een adem heel wat prangende vragen. Hoe meet je succes? Wat is de toekomst van de download? Wat is de meest voorkomende fout bij het online gooien van een nieuwe titel? Verwacht net als in zijn (onmisbare) nieuwsbrief Weekly Wav een hoop praktische voorbeelden en toepasbare tips.

Met de steun van de Nederlandse Ambassade.